Monday, July 21, 2014

10 պատճառ՝ ինչու եմ ես սիրում գեներալ Մանվելին

Վայ, չեք պատկերացնում է՜, թե քանի պատճառ կա իրականում, որոնք ստիպում են ինձ սիրել էլ չէ՝ պաշտել, մեր Սցիպիոն Արմավիրսկուն: Ամեն մի հարցազրույցը տեղով մի հատ տենց պատճառ ա, բայց դե առանձնացրել եմ 10 ամենաորոշիչները:

1. Աշխարհում միակ կռազի շոֆեռն ա՝ գեներալ-լեյտենանտի կոչումով, կամ էլ՝ աշխարհում միակ գեներալ-լեյտենանտն ա՝ կռազի շոֆեռի էությամբ

2. Միակ մարդն ա, ով բարձրագույն կրթություն ստացել ա դեռ այբբենարանը մինչև վերջ չյուրացրած

3. Որպես մարքսիսզ-լենինիզմի գիտակ, մեկից-մեկ ճանաչում ա բոլշևիկներին, անգամ երբ բոլշևիկը՝ վերջինն ա

4. Ինքը շատ ա սիրում Օստին Փաաուերսի մասին կինոները ու անգամ ունի սեփական Մինի Մի

5. Ցանկացած անհասկանալի/տհաճ/զայրացնող իրավիճակում Մանվելն ունի կայուն լուծում՝ ջիգյարով ուշունց

6. Նրա բրիգադում կռվել է քաջարի մարտիկ Լֆիկը, իսկ Տարոնը Սիրունչին զենք է մատակարարել 12 տարեկանում և համատեղել է առուժենոսեցի գործը զորավարի համար

7. Ինքը մեդալները մեքենայի բառդաչոկում ա պահում
8. Կարդալով իր ինքնակենսագրական «Զորավար» գիրքը հասկանում ես, որ պարզապես թյուրիմացություն է եղել, որ Մանվելը իրա բրիգադով մինչև Լիսաբոն չի հասել (բացի դրանից, գրքի աբլոժկեն արդեն հերիք ա Մանվելին Մտամոլորին սիրելու համար)
Լույս է տեսել «Զորավարը» 2-ը
9. Ինքը հռետոր է ու կիրթ-հայեցի խոսքի սենսեյ
10. Ինքը լրագրողների հետ շփվելու գուրուն ա ու միշտ ցնցում ա իր բազմակողմանի զարգացված ինտելեկտով ու էռուդիցիայով


No comments:

Post a Comment