Tuesday, September 18, 2012

10 պատճառ, թե ինչու եմ ես սիրում Կարեն Ավագյան

Երկնեց երկիր, երկնեց երկին, երկնեց և Ծովը ծիրանի, ծնվեց մի խարտյաշ մանկիկ՝ հանրապետկանի կրծքանշանիկով։
Ահա այսպես եմ ես պատկերացնում իմ ամենասիրելի քաղաքական գործիչներից մեկի ծնունդը Քրիստոսի ծնունդից 1974, իսկ Նժդեհի ծնունդից (իր դեպքում այս մեկն ավելի էական է) 88 տարի անց, ընթերցող ջան։
Դժվար է այս տիտանին և հայ քաղաքական մտքի Էվերեստին ըստ արժանավույնս նկարագրել բառերով, անգամ վերբալ կերպով բացատրելն է դժվար, թե ինչու եմ ես Կարեն Ավագյանին սիրում, այդ պատճառով, կներկայացնեմ իմ հերոսի արժանիքների պրեզենտացիան՝ ֆոտոշարքի տեսքով։

Այսպիսինն էր նա շա՜տ ատրիներ առաջ...

... Եվ այսպիսին է Վահագն աստծո 21-րդ դարի մարմնավորումն այսօր

Կարեն Ավագյանը մեծ ինտելեկտուալ է, ինչը երևում է միանգամից, երբ նա հայտնվում է նենգ լրագրողների օբյեկտիվում՝ մտորելիս...




Կարեն Ավագյանը բանախոսության տիտան է և Դամոկլեսը պատով է տվել գլուխը՝ սրի հետ հանդերձ, թե կարող է հռետորությամբ հավասարվել մեր դյութազունի հետ...






Կարեն Ավագյանը մեծ (բառի բուն և փոխաբերական իմաստով) մարզիկ է, ԱՏԼԵՏ, не побоюсь я этого слова...



Կարեն Ավագյանը գերում է կանանց սրտերը...


Կարեն Ավագյանի կողքին են ձգտում հայտնվել տարբեր պետական և հոգևորական այրեր...




Կարեն Ավագայնը միշտ գիտի, թե ինչպես անել, որ կադրում լավ դուրս գա...



... դե... համարյա միշտ...


Կարեն Ավագյանը միշտ պատրաստ է կուրծք տալ երիտհանրապետականների համար (բառի բուն և փոխաբերական իմաստով)...


Կարեն Ավագյանը բարի է, բայց նրան հաճախ զայրացնում են, հատկապես լրագրողները, բայց նրանք միանգամից սատվում են Կարեն Ավագյանի խստաշունչ հայացքից միայն...



... Եվ այսքանից հետո չարամիտներն ուզու՞մ են փոխարինել եղևնու պես մշտադալար ու հավերժ երիտասարդ այս հրաշքին, և այլ մարդու նշանակե՞լ ՀՀԿ երիտթևի գլխին։ ԵՐԲԵՔ, ես հայտարարում եմ իմ զորակցությունը Կարեն Ավագյանին...

Կարեն Ավագյան, դու իմ կուռքն ես!

No comments:

Post a Comment