Saturday, September 1, 2012

Սաքունց(օղլի)ն հերթական ցնդաբանությունն է դուրս տվել. Օբաման Սաֆարովի արտահանձնման մեջ խնդիր տեսնում է, Սաքունցը՝ ոչ

Բարև ընթերցող ջան, չգիտեմ քեզ ոնց, բայց ինձ մի հարց էր անհանգստացնում վերջրես. Սաունցն ի վերջո ազգանու՞ն է, թե՞ գործողություն։ Այժմ վստահաբար կարող եմ պնդել, որ դա ապրելակերպ է և բարոյականության (անբարոյականություն) բնութագիր է։
Ծանոթացնեմ քեզ Սաքունցի մտքի վերջին մարգարիտներին։
Ուրեմն էս մեր ծպտյալ սելջուկը, հայտարարել է, որ Սաֆարովի էքստարդիցիայի փաստի մեջ ոչ մի իրավական խնդիր չի տեսնում, անգամ մարդու իրավունքների տեսակետից։ Ճիշտ է, նա քննադատում է Ադրբեջանի կողմից  Սաֆարովին ազատ արձակելու որոշումը, ՍԱԿԱՅՆ վստահ է, որ եթե նմն հանցագործություն կատարեր Հայաստանի քաղաքացին, ապա Հայաստանը ևս ընտրովի արդարադատություն կկիրառեր։
Այ հիմա ես եմ ուզում մի քանի հարց տալ Սաքունցին.
1. Այ Սաքունց, հարց չկա, զուտ չոր իրավական տեսանկյունից, նորմալ ա Հունգարիայի արածը, բայց մարդու իրավունքների տեսանկյունից ո՞նց ա նորմալ։ Գուրգեն մարգարյանի հարազատների իրավունքները հե՞չ, Գուրգենի կյանքի իրավունքը հե՞չ, հայ ազգի արաժանապատվություն ունենալու իրավունքը հե՞չ։
Չնայած, ում եմ ինչ հարցնում, Սաքունցօղլուն մենակ մեր թշնամիների իրավունքներն են հետաքրքրում։
2. Սաքու´նց, էդ դու երևի ավելի խելոք ես քեզ համարում Օբամայից ու ԱՄՆ-ից, քանի որ ԱՄՆ-ն մտահոգվել է, որովհետև ունի որոշ կասկածներ, իսկ դու չունես։
3. Սաքու´նց, գուցե քո երակների մեջ հոսող թյուրքական արյունն է ստիպում քեզ կարծել, որ հայը ևս քնած մարդ կսպանի, անգամ ադրբեջանցու, իսկ մեր պետությունն էլ՝ իր ողջ թերություններով հանդերձ նրան կարդարացնի։ Չի կարող տենց բան լինել, Սաքու´նց, որովհետև ցանկացած նորմալ հայ ունի այն, ինչ դու չունես՝ թասիբ ու պատիվ, իսկ մեր պետությունն ինչքան էլ խնդիրներ ունենա, այդ աստիճան նման չէ քո հոգևոր հայրենիքին՝ Ադրբեջանին
Ու սենց էլի, ընթերցող ջան, հիմա նոր հարց ա ինձ սկսել հուզել. ի՞նչ դաժան կերպ պետք ա վարված լինի կյանքը մարդու հետ, որ դարձնի նրան երկրիցդ ու ժողովրդիցդ էս աստիճան աբիժնիկ։

1 comment:

  1. ես հասկանում եմ որ պրն Սաքունցի կարծիքները մեր հասարակության լայն շերտերի համար անընդունելի են , ինչու չէ նաև ինձ համար, սակայն ամեն հարմար առիթով մի թռեք մարդու դեմքին..........

    ReplyDelete